Skottår

Blev inte av att jag bakade igår, börjar bli sjuk nu också..
Förkyld med rejäl halsbränna. Så jag får sitta och dricka kan jang nu så jag inte blir mer sjuk.
Jonas har också gått blivit sjuk. Han är i Eskilstuna nu och köper en födelsedagspresent till mig. Men jag får den såklart inte förrens imorgon eller måndag. Vi ska ju fira mig imorgon men jag fyller år måndag. 
Eller jag fyller inte överhuvudtaget i år för mamma var ju tvungen att ha ut mig den 29 februari som bara finns var fjärde år och nu har jag ingen födelsedag.

Fixade leg igår, riktigt snyggt foto blev det. Eller så kanske det helt enkelt blev hur fult som helst. 
Men men, bara jag kommer in på hardcore superstar om 2 veckor. 
Det skulle ta 2 veckor att fixa och konserten är ju om två veckor.

Nu ska jag packa lite eftersom vi ska sova hos Jonas far nu när han är och åker skidor :) 
Imorgon blir det smörgåstårta!

Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0