Let's have a party

Åh vad jag är glad över helgens besök!
Farfar med Sambo och moster med sambo och kusinerna kom förbi i lördags! 
då fick jag sammanlagt 800kr.
Sedan kom pappa och hans sambo ända från Skåne

Då fick jag en hel korg full med godis och ett presentkort på H&M på 500kr.
På söndagen så kom morbror med sambo och mormor och morfar.
Då fick jag 500kr av mormor och morfar. Sedan fick jag gratäng formar av Morbror med sambo.

Jag fick ju naturligtvis vänta tills måndagen kom för att få Jonas presenter..
Han la fram presenterna på söndagen redan på nattduksbordet för att jag skulle vilja öppna de redan då.
På morgonen kom han med frukost i soffan och då kollade vi på ett avsnitt av hem till midgård <3
Jag fick mina två paket och där i låg världens sötaste liten digital kamera (Canon IXUS 95 IS, blå/turkos) och sedan en liten fin tillhörande kamera väska :)!

Sedan fick jag choklad av hans pappa från Lindor!
Åkte och hämtade ägg från mammas jobb, vi hade beställt från en av hennes jobbarkompisar. Och sedan köpte mamma en begagnad stereo till mig som jag behöver nu när jag ska ha tjejmiddag så vi har lite ljud :)
Så vi tog med den och äggen och åkte hem till mig. Där stod ytterligare ett paket som han hade smugglat in bakom soffan i söndags..

Det var den söta nya playstation 3 med spelet ratchet and clank 2! Men tyvärr så var PS3 sönder så nu väntar vi på att de får in en ny till lagret så jag kan få det någon gång. Jag vill ju börja spela!


Chokladen jag fick :)


Kameran


Fastnade i slasken när vi skulle åka in till Flen :)


El muppo katt hoppar 


PS3 och Ratchet and Clank 2! 

Nu ska jag ta och göra en sockerkaka Puss :*


Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas födelsedags firandet var bra :) Och vad tråkigt att ps3 var sönder. =7 hoppas du får ett nytt snart :)

2010-03-03 @ 14:10:54
URL: http://pamaalni.blogspot.com
Postat av: malin

Härligt, vi kvinnor är bra på det där med källsortering . :)

2010-03-05 @ 14:37:55
URL: http://pamaalni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0